Μήνυμα Διεύθυνσης

Στο Siountri School δεν εφησυχάζουμε ποτέ. Όραμά μας η βέλτιστη μαθησιακή εμπειρία, που επιτυγχάνεται με το συνδυασμό ποιοτικής διδασκαλίας, χρήσης νέων τεχνολογιών, δημιουργικότητας και πολυετούς εμπειρίας.

---

Το Siountri School είναι ένα ιδανικό μέρος για μάθηση χάρη στη συνεργασία που προωθεί ανάμεσα στους σπουδαστές του, αλλά και χάρη στο ευχάριστο και οργανωμένο περιβάλλον του, στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του, στις δραστηριότητες και εκδηλώσεις που διοργανώνει και στη μεθοδικότητα των έμπειρων καθηγητών του.

Οι στόχοι των μαθητών γίνονται και δικοί μας στόχοι. Δουλεύουμε με μεθοδικότητα και σύστημα, θέτουμε τα θεμέλια και τις βάσεις ώστε οι μαθητές μας να κάνουν ένα δυνατό ξεκίνημα στη γλώσσα της επιλογής τους. Η προσωπική προσπάθεια του μαθητή σε συνδυασμό με την αφοσίωση και την εμπειρία των καθηγητών αποτελούν τα βασικά στοιχεία που συμβάλουν στο να καταφέρει ο μαθητής να έχει μία σταθερά επιτυχημένη πορεία. Εκτός από την απόκτηση πιστοποιήσεων και πτυχίων, σημαντικό είναι να μπορούν οι μαθητές να νιώθουν αυτοπεποίθηση και να χειρίζονται τη γλώσσα με ευκολία και άνεση.

Χαιρόμαστε να βλέπουμε τους μαθητές μας να μεγαλώνουν μαζί μας, να προχωρούν και να ολοκληρώνουν την τάξη τους και να έρχονται πάλι την επόμενη χρονιά για το νέο κύκλο σπουδών. Και φυσικά, χαιρόμαστε όταν μαθαίνουμε τις δικές τους ιστορίες επιτυχίας, είτε πρόκειται για την επιτυχία τους στις πανελλήνιες εξετάσεις, ή την εισαγωγή τους σε κάποιο πανεπιστήμιο ή για κάποια νέα πρόταση για εργασία στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Η πρόοδος και η ευημερία των μαθητών μας είναι δύναμη μας. Θα ήθελα να απευθύνω ένα ευχαριστώ, τόσο στους γονείς που μας έχουν εμπιστευθεί τα παιδιά τους, όσο και στους αποφοίτους μας, ανανεώνοντας την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια πίστη, διάθεση και δύναμη, μέσω των σπουδών μας, να συμβάλλουμε στο να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα, οι επιθυμίες και οι στόχοι των μαθητών μας.

Δημήτριος Σιούντρης, Διευθυντής Σχολής
ΜΒΑ Class of 2005, University of Rochester, New York
BSc Business Administration, University of Piraeus