Η Άντα κατάλαβε πολύ νωρίς τη δύναμη και τη σημασία των Ξένων Γλωσσών. Γεννημένη και μεγαλωμένη στη Σύρο, η αγάπη της για τις ξένες γλώσσες άρχισε να αναπτύσσεται από νεαρή ηλικία, όταν εργαζόταν στο ξενοδοχείο της οικογένειάς της. Λόγω της εξοικείωσης της με τα Αγγλικά από μικρή, ήταν εκείνη που ‘’έμπαινε μπροστά’’ για να εξυπηρετήσει τους επισκέπτες, χρησιμοποιώντας κυρίως Αγγλικά και δευτερευόντως Ιταλικά και Γερμανικά. Επομένως, δεν προκάλεσε σε κανέναν έκπληξη που η Άντα, ως άριστη μαθήτρια, συγκέντρωσε μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες στο τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας στην Αθήνα, ενώ συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές στη Γλωσσολογία και Διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο Trinity College του Λονδίνου και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο.
Στη σχεδόν δεκαετή επαγγελματική πορεία της, συνεργάστηκε με μεγάλα δίγλωσσα και μη ιδιωτικά σχολεία της Αθήνας, δημοτικά και γυμνάσια, ενώ έχει εργαστεί στο παρελθόν ως εξετάστρια προφορικών στις πανελλήνιες εξετάσεις και ως καθηγήτρια Αγγλικών σε κέντρα ξένων γλωσσών. Στο πλαίσιο της πρακτικής της, έχει διδάξει αγγλική προφορά (phonetics) στους φοιτητές του Αμερικάνικου Κολλεγίου.
Της αρέσει να προσαρμόζει τις μεθόδους διδασκαλίας της, στις ανάγκες και το στυλ μάθησης κάθε παιδιού. «Αυτό που με εξιτάρει στη διδασκαλία είναι ότι σε αντίθεση με το παρελθόν που οι διαφορετικές μεθοδολογίες δεν ήταν διαδομένες, υπήρχε ένα παραδοσιακό μάθημα που όποιος μπορούσε το ακολουθούσε και όποιος δεν μπορούσε έμενε πίσω, τώρα πλέον, πιστεύω ότι υπάρχουν τόσες προσεγγίσεις και τόσες δυνατότητες που όλοι έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν τη γλώσσα. Δεν μπορείς σήμερα να έχεις μία μόνο μεθοδολογία και να απαιτείς να ‘’χωρέσουν’’ όλοι σε αυτή. Από την πλευρά του παιδαγωγού, θέλει περισσότερη μελέτη, προετοιμασία και προσαρμογή προκειμένου να προσεγγίσει τους μαθητές του μεμονωμένα και να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.»
Εκείνο που αναμφισβήτητα χαρακτηρίζει την Άντα στην τάξη, είναι η οργάνωση «Ως προς το κομμάτι της προετοιμασίας, μου αρέσει εκτός από τις νέες μεθοδολογίες, να ψάχνω συνεχώς για νέα ερεθίσματα, προκειμένου να εμπλουτίζω το μάθημά μου και να προκαλώ έτσι το ενδιαφέρον των μαθητών μου, να διαβάζω τις βιβλιογραφίες και να προετοιμάζω το μάθημα όσο καλύτερα γίνεται. Μέσα στην τάξη, είμαι πολύ ενεργή, θέλω συνέχεια να κάνουμε επιπλέον πράγματα και να υπάρχει αλληλεπίδραση. Το βιβλίο είναι η αφετηρία για να ανοιχτεί ένας ολόκληρος κόσμος μπροστά. Μου αρέσει πολύ να εμπλέκω διάφορα στοιχεία, από τα ταξίδια που κάνω μέχρι κλασσική λογοτεχνία και τον Σαίξπηρ.»
Αγαπημένο ηλικιακό γκρουπ της Άντας είναι οι έφηβοι. «Παρόλο που αρκετοί παιδαγωγοί βρίσκουν την εφηβεία ως μία περίοδο αντιδραστική και δύσκολη, εγώ πάντοτε είχα πολύ καλή σχέση με τους εφήβους. Νιώθω ότι είμαστε πολύ κοντά και αυτό με βοηθάει να κερδίσω εύκολα την εμπιστοσύνη τους. Η ωριμότητά τους προσφέρεται για άλλου είδους συζητήσεις για θέματα κοινωνικά και πολιτισμικά».
Το ιδανικό μάθημα για την Άντα πάει πέρα από την γραμματική και τη δομή της γλώσσας, κι έχει να κάνει με τη συνθήκη εκείνη, που οι ίδιοι οι μαθητές πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα προκειμένου να διαμορφώσουν μία υγιή προσωπικότητα. «Μου αρέσουν οι μαθητές που είναι ανοιχτοί σε νέα ερεθίσματα και σε νέα γνώση που ίσως έρχεται σε αντίθεση με ό,τι γνωρίζουν ή πιστεύουν μέχρι τώρα, που έχουν στόχους, ενώ δεν διστάζουν να ρωτάνε πράγματα που δεν ξέρουν. Θα χρειαστεί να διαβάζουν αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό, οι καλοί μαθητές θα το ψάξουν και μόνοι τους».
Όταν τη ρωτάμε αν έχει κάποιο αγαπημένο μότο, η Άντα ξεχειλίζει από αισιοδοξία «Πιστεύω ακράδαντα ότι με τις κατάλληλες προϋποθέσεις, όλοι μας μπορούμε να κατορθώσουμε τα πάντα! Θέλει κόπο και μεράκι αλλά είμαι σίγουρη ότι μπορεί να συμβεί. Στην τάξη γίνονται καθημερινά θαύματα!»